Toimitusehdot

Toimitusehdot:
Voimassa 25.3.2017 alkaen. Verkkokaupan tuotteet myy Moodidoo Oy, Y-tunnus 2812637-7. Toimitamme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Mikäli haluat tehdä tilauksen EU- tai Skandinavian maihin, ole meihin yhteydessä suoraan sähköpostitse, niin tehdään toimituksesta mahdollinen kotiisi.
Please note that we deliver mainly in Finland. If  you are interested to make order to EU or Scandinavian countries, please kindly take directly contact to us by email, thank you.
Mikäli haluat tilata tuotteitamme Ahvenanmaalle, ole meihin yhteydessä sähköpostitse, kiitos. Om du vill beställa produkter från Åland, kontakta oss via e-post, tack.
Tervetuloa ostoksille:
Voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia rekisteröitymättä, tällöin toimitusta koskevat tiedot täytetään tilauksen yhteydessä. Rekisteröityminen nopeuttaa tilauksen tekemistä kun palaat uudelleen ostoksille, näin rekisteröityneenä käyttäjänä sinun ei tarvitse täyttää osoitetietoja jokaisen tilauksen yhteydessä uudelleen.

Ja sitten shoppailemaan:
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Voit tarkastella ja muuttaa ostoskorisi sisältöä sivun ylälaidasta oikealta. Kaikki sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Tuotteiden yhteishintaan lisätään toimituskulut. Toimituskulujen suuruus määräytyy toimitustavan mukaan.  
Kun ostoksesi ovat valmiina kassalle, voit valita haluamasi toimitustavan ostoksillesi. Toimitustavat ja hinnat ovat lueteltu alempana.
Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen maksettuasi tilauksen ja uuden ilmoituksen kun tilauksesi on pakattu ja lähtenyt matkaan.
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Ellet saa tilausvahvistusta, niin ole meihin yhteydessä sähköpostitse niin tarkistamme tilanteen ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten. Ennen yhteydenottoa katso sähköpostista vielä roskaposti-kansio ja tarjous-välilehti, sillä jotkut sähköpostiohjelmat suodattavat Postin lähetystunnuksen sisältävät viestit roskaposteihin tai tarjoukset-välilehdelle.
Ostoksesi pakataan ja postitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta, ellei tuotteessa toisin mainita. Lopullinen lähetyksen toimitusaika on sidoksissa valittavaan toimitustapaan. Lomien ja arkipyhien aiheuttamista mahdollisista viivästymisistä ilmoitamme verkkokaupan etusivulla. Moodidoo ei vastaa Postin aiheuttamista viivästyksistä tilausten toimittamisessa.
Pyrimme ylläpitämään verkkokauppamme varastotilanteen ajan tasalla, mutta mikäli tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, olemme sinuun yhteydessä välittömästi.
Maksutavat:
Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj maksunvälityspalvelun kautta.
Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:
  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut.
  • Luottokorttimaksut seuraavilla korteilla:Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB, Eurocard
  • Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.
  • Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
  • Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
  • Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.
  • Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.
  • Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.
  • Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
  • Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
  • Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
  • Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

Toimituskulut ja -tavat:
Toimitamme ostokset kaikkialle Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. Käytämme lähetysten toimittamiseen Posti:n palveluita. Toimituskulut sisältävät myös pakkauskulut ja ALV:n 24%. Toimituskulumme ovat seuraavat:
Posti
  • Paketti 6,50€. Saat sähköpostitse lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetyksesi kulkua. Isommat paketit toimitetaan lähimpään Postiisi ja saat Postilta ilmoituksen kun paketti on noudettavissa. Jos haluat noutaa pakettisi pakettiautomaatista, kannattaa tutustua Postin sivuilla Oma Noutopiste -palveluun, jota käyttämällä sinulle tulevat paketit ohjautuvat valitsemaasi pakettiautomaattiin.
    • Postin kotiinkuljetus 11,90€. Valitse tämä vaihtoehto kassalla, jos haluat pakettisi kotiinkannettuna. Posti ottaa puhelimitse yhteyttä vastaanottajaan 1-2 työpäivän kuluessa lähettämisestä toimitusajankohdan sopimiseksi.
      • Lähilokeropaketti 0€. Toimitamme pakettisi Hyvinkään Citymarketin tai Hyvinkään Prisman pakettiautomaattiin mistä sinun tulee noutaa paketti 2 vuorokauden aikana. Tämän jälkeen paketti palautuu lähettäjälle.
        Palautusehdot:
        Asiakkaillamme  on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ole meihin yhteydessä  info@moodidoo.fi tai puhelimitse 0400- 150037 (ma-pe klo:10-16) ennen palautuksen lähettämistä.
        Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
        Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme palautuskulut 8€.
         
        Tuotteen vaihtaminen:
        Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti yllä olevan ohjeen mukaisesti. Uudesta tilauksesta veloitamme aina toimituskulut erikseen.
        Takuu:
        Myyjä antaa Asiakkaalle takuun tuotteen virheettömyydestä siinä laajuudessa kuin tuotteen valmistaja tai maahantuoja on sen myöntänyt. Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu. Takuu ei koske vaurioita jotka ovat syntyneet väärästä varastoinnista tai käytöstä. Ota kuitenkin ensin yhteyttä meihin p. 0400-150037 tai  info@moodidoo.fi
        Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet:
        Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@moodidoo.fi tai puhelimitse 0400-150037. Ilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen.
        Tietoturva:
        Moodidoo Oy:lle ei välity mitään maksamiseen liittyvää tietoa esim. luottokorttisi numeroa tai tilitietojasi. Myös verkkopalvelumme ulkopuolella kaikki tilauksen toimittamista varten antamasi tiedot säilytetään asiaankuuluvaa huolellisuutta noudattaen.
        Muuta:
        Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
        Moodidoo Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Moodidoo Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
        Riitatilanteissa mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).